fuck våld.


Fint suddig bild från dagens promenad. Duktig jag har blivit känner jag, inte lika lat längre. Men något jag är sämre bra på är på att blogga, min blogg suger men orkar inte ta tag i det nu.

Har annars haft en rätt så chill och bra dag, mötte upp klassen på morgonen för att gå på en föreläsning om våld med en massa andra skolor. Vi fick bl.a se på en film som jag tyckte var bra. Men kolla vad som hände efteråt här, rena motsatsen till vad det hela handlade om.
Sen iallfall gick jag, cajsa, amanda och felicia en runda på stan och åt på pizzaplaneten. Och sedan släpa vi oss vidare till skolan för att gå på en lektion, riktigt värt kände jag att de var.
Nu ska jag gå och äta, talk to u laterooo!


Kommentarer
Postat av: Hedvig Gustafsson

Sv: Haha, man ska inte sitta för länge högst upp i värmen! Det är skitläskigt!!



Ja det gör jag, det är bara tillfälligt, när jag fått i mig lite mat och fått vilat så mår jag prima ballerina :D Tack!!

2012-01-19 @ 18:23:22
URL: http://dtlc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0