big broter 2012

Tja männsikor! Jag lever. Ligger nerbäddad i soffan och kollar på bb. Vad annars liksom? Bäst ju haha. Kan redan nu erkänna att jag kommer sitta och kolla på det varenda dag.. Iallfall om det är lika bra som förra årets.

Sov förresten hos ellen en natt till igår kväll och hade det mys. Och idag har vi jobbat och tjänat ihop pengar till vårt lilla projekt. Om man kan kalla det så dvs? Och litet är det nog inte isåfall. Faktiskt rätt så stort.
Nu ska jag dra mig bort mot kylen. Xx


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gör ni för någonting<3

2012-02-19 @ 23:55:12
Postat av: Hedvig Gustafsson

SV: Tack så mycket :D

2012-02-20 @ 16:01:27
URL: http://dtlc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0