en tisdagslista

Något som gjorde dig glad igår?

När jag och resten av familjen pynta julgranen


Humör just nu?

Glaaad


Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Sov som en stock 


Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Då stog jag och snacka med två fina brudar som kom från skolan och hälsa på sjuklingen Matina

 

Vad du ser om du tittar till höger?

The christmas tree


Vad gör dig glad just nu?

Att det bara är en skoldag kvar till det efterlängtade lovet & snaaart julafton

 

Hur vädret är hos dig just nu?
Snöööö

tumblr

 

Vad var det senaste du åt?
En macka

 

Vilket mål på dagen tycker du bäst om?
Det varierar från dag till dag, nu är det frukosten.

Bästa glassmaken?

Vanilj och gräddglass! Utan tvekan


Drömmer du mardrömmar?
Drömde mardrömmar nästan hela tiden förut, men inte så många längre.


Hur många kuddar sover du med?

Fyra, myspys


Snarkar du?

Hoppas jag verkligen inte. Men så vitt jag vet gör jag bara det när jag är förskyld

 

Favoritkläder?
Nu i vinter är det mysigaste att gå runt med hemma flanellpyjamasbyxorna och en t-shirt. Annars ett fint linne, jeans, en stickad kofta/munkjacka med kängor till.


Favoritgodis?

No idea vad dom heter, men sånna här runda rosa röda.

upd: tutti frutti heter det ju haha

 

Höger-eller vänsterhänt?
Högerhänt,


Stjärntecken?

Fisk, blubb blubb


Vad längtar du efter mest just nu?
With no doubt svarar jag julafton!

LISTA HÄRIFRÅN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0