overthinking

så jädra snygg kvinnan är, helt sinnes.
Jag bloggar som en anka. hur nu en anka bloggar.. men har haft en hel drös med plugg tills nu på torsdag. Så snart upd jag bättre igen! Imorgon ska jag göra en skrivuppsats på engelskan, om amerikanska revolutionen. Kill me!! Det vägrar liksom stanna i mitt huve. Sen ska jag upp på stan med tjejerna för att byta ett par solglasögon och kolla efter revitalash <----- ska tydligen vara något slags mirakel som får ögonfransarna längre. Tänkte testa! Men nu ska jag sova. Xx

Kommentarer
Postat av: juuliakorecic

KAN NI OCKSÅ HANDLA PÅ BARNAVDELNINGEN?

kolla in vilka två par snygga byxor jag fick med mig hem, kanske blir ditt nästa köpa?! Fyller även 17 år idag, glad tjej. Startar tävlinge inom kort och söker efter ett länkbyte på någon som har samma unika besäkare som mig!

2012-03-01 @ 18:26:48
URL: http://juuliakorecic.blogg.se/
Postat av: Emmeline

Du som är snyggg!! Puss

2012-03-01 @ 18:53:35
URL: http://queenemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0