Året som gått

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja.

Höll du några av dina nyårslöften? Höll de halft skulle jag påstå.

Dog någon som stod dig nära? Ja, min morbror.

Vilka länder besökte du? England.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Längre sommarlov!!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 6/11

Vad var din största framgång 2011? Att jag blivit lite bekvämare med mig själv och inte tänker lika mycket på vad andra tycker om mig.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Förskyld och stuckat lilltån. haha.

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat.

Gjorde någonting dig riktigt glad? när jag var på blogg.se framsida hoppade jag av glädje och självklart mina underbara vänner & min fina familj!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Someone like you, Snälla bli min, first of the year, fest hos mange haha, danza kaduro

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har varit toppar och dalar, men gladare för det mesta!

Vad önskar du att du gjort mer? Att jag berättat och litat mer på mina närmsta vänner och varit mer spontan.

Vad önskar du att du gjort mindre? Jag vet inte

Hur tillbringar du nyår? Med Lina.

Favoritprogram på TV? Big Brother, Gossip girl & Awkward.

Största musikaliska upptäckten? Adele och One direction!
Något du önskade dig och fick? Nytt rum!

Något du önskade dig men inte fick? Oj massa, sånt som inte är rimligt att jag skulle fått bara sådär. Så som en ny kamera, ny dator och massa kläder och skor jag önskat mig. Men det är väll klart att man inte får allt? Jag är lycklig ändå!

Blev du kär iår? Nja nej.

Vad gjorde du på din födelsedag? Firade den med min familj. Fast olyckligtvis var det dagen efter min morbror dog. Så vi alla försökte att ha så kul som möjligt..

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kanske fler utomlands resor?! Det är alltid mysigt.

Hur skulle du beskriva din stil? Min klädstil är rätt så enkel. Skinnjacka, jeans och en fin tröja.
Vad fick dig att må bra? Mina nära och kära.

Vilken kändis var du mest sugen på? De fem snygga bandkillarna (1d), francisco lachowski, eric saadè

Vem saknade du? En del vänner!

De bästa nya människorna du träffade? finns massor, och de alla var awsome!








Kommentarer
Postat av: Anju

Shoo! Allt bra?:)

2011-12-30 @ 15:16:32
URL: http://myonlywishisidiereal.blogg.se/
Postat av: thaipinnen

Nu börjar året närma sig sitt slut, hur har ditt år varit? vad har du för planer inför nyår?:D

2011-12-30 @ 18:50:55
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0